اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمک مؤمنانه دومیلیاردی فرهنگیان و دانش‌آموزان کاشانی

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن کمک‌های مومنانه شرکت کردند.

کمک  مؤمنانه دومیلیاردی فرهنگیان و دانش‌آموزان کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، حسین مقنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن کمک‌های مومنانه شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ همدلی در دوران شیوع کرونا و بنا به توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در قالب گروه‌های جهادی به یاری سایر شهروندان شتافتند.

وی افزود: مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال از محل کمک دانش‌آموزان بسیجی عضو حوزه بسیج دانش‌آموزی فعال در ۱۳۲ مدرسه شهرستان کاشان بوده است.

مقنی تصریح کرد: تهیه گوشی تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند به ارزش ۶۰ میلیون ریال و تهیه بسته اینترنتی رایگان به مبلغ ۵ میلیون ریال توسط نیکوکاران از دیگر خدمات حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم این شهرستان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد: دوخت  ۲۰۰ عدد ماسک و گان، توزیع ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی کننده و تهیه ۲۰۰ بسته مواد غذایی برای مبتلایان به کرونا از دیگر خدمات بسیج دانش‌آموزی کاشان بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول